Twierdza Anthurium
Okolice zamczyska
Kraina okalająca twierdze..
Świat w którym wychylamy się zza murów Twierdzy by ciała i dusze nasze okalać przygodą...
Brama
Zwodzony most
Kamienny most trzymany przez dwie złożonych z olbrzymich oczek stalowych lin. Na środku mostu strażnik z halabardą stoi, za jego zgodą wejść jeno możesz.
Trakt
Brukowana droga prowadząca do zamczyska...
Dziedziniec
Plac
Brukowany podwórzec, otoczony murami twierdzy. Po środku stoi ocembrowana studnia z żurawiem. Wokół kręci się służba zajęta wykonywaniem swych zajęć. Mając bramę wjazdową za plecami, po prawej dostrzega się wielkie, rzeźbione drzwi do zamczyska...
Arena treningowa
Miejsce otoczone ogromnymi drzewawami wyznaczającymi obszar do treningu, przysiadź popatrz jak inni walczą, podpatrz nowe metody walki, stań w szranki z przyjaciółmi...
Zamczysko
Korytarz
Wyłożony kamieniami, ciągnący się w dal korytarz, po którego obu stronach rzedy drzwi się ciągną nieskończenie.
Komnaty
Jak nazwa głosi. Rozgoście się, proszę.
Sala bankietowa
Ozdobna komnata, na środku wielki stół z gotyckimi zdobieniami przy którym krzesła w tym samym stylu ustawione.
Biblioteka
Tu, w sączącym się przez wysokie, gotyckie okna świetle można zagłębić się w innym, może nieco przykurzonym świecie książg i zwojów.
Piwnice
Tu, wśród beczek wypełnionych najprzedniejszym winem można chwilę odetchnąć, skosztować czerwonego lub białego trunku. Skosztować! Nie spijać się do nieprzytomności. ;)
Ogrody
Fontanna
Postać anioła o czarnych skrzydłach, rozpociera swe ręcę by pochwycić Cie i skryć w tafli wody stojącej u jej stóp.
Kącik różany
Stajnie
Dom stajennego
Stajnia
Tu, pod dobrą opieką masztalerza i stajennych swego rumaka możesz pozostawić, by po podróży pod dachem i w cieple odpoczął. W dalszej części boksy dla koni należących do Tatsu się znajdują. Większość z nich jest pusta. Zajęte są tylko dwa: w pierwszym siwa klacz z gniadym źrebięciem, w drugim skarogniady ogier.
OffGalimor
Wszystko co nie związane z Galimorem